labeless

Tuesday, April 27, 2010

ting tong~~~

HaHaHa dah bertahun aku keje baru dapat kuarkan sebiji jentera ringan..all my frends yang sebatch ( bukan bitch ) aku kebanyakkan tak basah time hujan dan tak berpeluh time panas terik coz di payungi atap zink + besi.. tapi aku setia pada rain coat aku yang bukan berjenama GIVI pun..tapi takpela sekurang2nya aku dapat merancang perjalanan aku selari dengan keadaan cuaca..kira cam nie la..time ujan lebat dan panas terik takyah kuar hehehe.. tapi jeles gak tengok orang lain melenggak je ngan biba, mybi,saga dan macam2 lagi la..tapi takpela mak aku kata sekurang2nya aku tak di bebani hutang yang banyak ( ayat sedih )..sebenarnya aku pun nak tarik yang 4 roda gak tapi pikirkan famili aku banyak nak pakai duit lagi skang nie memandangkan ada lagi adik masih belajar..takpela aku naik yang beroda 6 siap ada driver lagi hahahaha

No comments: