labeless

Tuesday, April 27, 2010

i am sorry i can't be perfect~~~

 ~~~hey dad
look at me
think back and talk to me
did i grow up according to plan~~~

Secara seriusnya aku selalu berfikir betul ke apa aku dah wat sepanjang aku hidup selama nie..mase kecik2 dulu aku pernah terdengar bila abah bercakap ngan mak aku yang dia sebenarnya dah ada plan untuk anak2 dia..dia selalu ulang2kan apa yang di cakap kan tu..sampaikan aku boleh ingat sampai sekarang nie..yang aku ingat pasal harapan dia untuk masa depan kami 4 beradik ( masa tu 4 orang je pastu mak aku termiss makan ubat )..macam2 kerjaya yang dia pilih kan untuk kitorang..tapi yang wat aku terkilan takde sorang pun yang ada di landasan yang abah aku bina..kira cam semua tersasar la nie tapi xtakde la sampai jadi penagih tegar, perogol bersiri atau jadi bomoh..kami bertiga juga bekerjaya tapi di luar impian abah aku je.. adik perempuan aku yang  kat UMP ngan adik laki aku yang manja+mengada yang PMR tu jer harapan abah aku sekarang..

No comments: