labeless

Saturday, April 17, 2010

mula-mula....

em bila dah berjinak dengan penulisan blog nie, aku ingat aku je yang akan terpening rupanya manager aku pun same geli je meroyannye hahaha...mahu taknya apa saja yang terspontan keluar dari mulut kitorang atau users kat sini mesti akan jadi bahan untuk di kupas dan dimuatkan dalam blog kami untuk tatapan kalian..mula-mula aku cuma mahu coba je bak kata Faizal Tahir..namun akhirnya menjadi seronok dan rasa kalau tak menaip rasa cam masak tak taruk garam je..sebelum nie kalau time keje mata aku tak lekang nengok ke jam kat dinding, kat tangan, kat desktop kat henpon sambil dok countdown sorang2 untuk punch out ..bukan tak ikhlas @ amanah ngan kerja tapi tu la hakikatnya..bosan..tapi sekarang time lunch break pun rasa taknak berganjak dari kerusi nie walaupun dah panas...ahakz..

No comments: