labeless

Wednesday, April 28, 2010

panas + masam~~~

Arini 28 April 2010...aku tension dan bengang dari kul 2.00 - 2.45 p.m...pas lunch kat umah tadi mak aku buatkan air sunquick + limau nipis untuk abah dan bekal aku ke ofis....untuk jaga badan dan kempiskan perut katanya..pastu abah aku plak pesan suruh pegi ambik adik aku yang mengada tu balik sekolah..mak aku kata pukul 2.00 pm dia abis kelas..so aku pun g la tunjuk muka kat manager aku dulu pastu baru g amik dia naik CCN 9258 ku yang tak berbumbung tu..tunggu punya tunggu punya tunggu takde pun lagi batang hidung dia ( hidung plak ala lambang BMW )..ais dalam bekal air aku dah mencair..aku nak balik masuk ofis dulu kang takut dia dah kuar..so aku pun ngan muka cam jering + peria nya redha jela perasaanku di permainkan sedemikian rupa..rupanya dia kuar klas pukul 2.30 p.m...sampai ofis dah kul 2.45..aku cuak gak takut manager aku kuarkan ayat sentap..naseb bek dia faham ( taktau la kalau dia wat2 faham2 je )..untuk hilangkan tension aku pun meneguk la air pemberian mak aku tadi untuk stabilkan meter geledakan aku di paras yang ideal..terkenyit aku sendirian..masam gila..aku rasa mak aku plak lupa taruk gula..patot la tadi aku dengar cam dia kata taruk gula.. tapi aku ingat dia suruh aku taruk atau taruh ( simpan ) gula..aku pun buat taktau jela sebab balang gula memang dah ada kat dalam kabinet... emm~~~

No comments: