labeless

Monday, April 26, 2010

sekali fikir~~~

Arini kakak aku mula menghadiri kursus selama 3 hari di Rompin, so tinggal la suami dan anak tunggalnya Daniesh yang berumur 6 tahun..

..3 tahun lepas pun kakak aku pernah pergi gak tapi kat kuantan je..masa tu dalam sehari ntah berapa kali call her husband coz rindukan anak dia and on that time gak anak dia selalu tanya mana mama..maklum la baru pandai bercakap..malam sebelum berangkat pun dah sedih semacam coz nak berpisah ngan anak siap tidur bertepek lagi..sama gak la cam malam kemarin..kakak aku tak lekang dari anak dia, nak tido pun nak pelok anak..tengahari tadi abang ipar aku tinggal anak dia kat umah mak aku..sian plak aku tengok cam anak yatim dah coz pakai baju lain suar lain..masa aku ngah bsiap nak g keje aku aku nyakat la dia kata "padan muka mama tinggal,mama g mandi laut " sambil aku bejalan kuar dari umah...aku tersentak ngan jawapan dia..bleh plak dia jawab, takpela Daniesh lagi suka mama g sana, Daniesh bleh main sepah2 kat dalam umah. Kalau mama ada mama marah Daniesh~~~~hahaha slumber je anak buah aku nie...naseb bek budak lagi kalau tak aku antar dah masuk sekolah henry gurney..tersebut adalah gambar beliau yang seakan2 profesor cilik..

No comments: