labeless

Friday, April 23, 2010

besar sangat~~~~~

arini aku ketawa x hengat...dari kul 5 pm sampai terbawak2 ke umah..al kisahnya camnie..arini aku ade 3 orang student baru..kalau dalam kad pengenalan nama diorang nie semua berBIN..tapi lagak diorang nie cam akak2  gitu...so faham2 jela..mula masuk pun dah macam2 kerenah diorang  yang wat aku ketawa dalam hati..yang sorang cam ziana zain dah..jangan kata jari tangan je lentik, bulu mata pun dia kebas mascara volume express kakak dia kot..aku pun layan jela..kebetulan arini internet server down, so tak ramai la student ..untuk diorang nie aku mulakan dengan asas komputer je dulu..memandangkan hanya tinggal mereka bertiga so aku cuma wat kelas di luar je..ada yang single dan couple desk..aku mulakan kelas dengan microsoft word..sebelum aku mula aku tanya apa yang diorang tahu atau faham tentang komputer..masing2 bagi jawapan yang taknak mengalah..so aku skip la mana yang aku rasa diorang  dah faham..first sekali aku suruh diorang wat biodata masing2..budak yang dok kat single desk nie memang seriusly tak tahu pasal komputer..its ok la banyak tanya dan nak belajar..so aku banyak fokus pada dia..aku biarkan sekejap yang couple desk nie tapi dalam masa yang sama aku suruh diorang  bold biodata diorang tu.. masa ngah guide budak sorang tu, tiba2 budak tengah tu tanya macam mana nak bold..aku bagitahu la gerakkan mouse dan letak di ikon2 yang ada di atas dan akan keluar la nama ikon tu..so kena cari la satu2..pastu aku sambung guide budak sorang lagi tu..tiba2 aku dengar cam ada orang mendengus tak puas hati sambil berkata "mananya bold,dah la menda nie besar..aku tak nampak pun"..korang nak tau kenapa diorang tak jumpa cari BOLD ikon ??sebab budak tu g angkat mouse pas2 ngan slumbernya tepek kat screen sambil gerak2 kan~~~~so korang bayangkan la camna aku taknak ketawa..

No comments: