labeless

Wednesday, April 28, 2010

puake~~~

Nie la trademark student baru yang aku penah umpat kan dulu tu..kalau ada je yang silap atau orang kacau ayat nie la yang terpacul dari bibir diorang yang siap di cat ngan lip glos  murahan pada fikiran aku..coz dah tercongek2 bibir cam kena ketik semut plak aku tengok..bukan nak kutuk tapi aku ngah pikir cara macam mana aku nak sedar kan diorang yang sebenarnya diorang di landasan yang salah ( tak habis2 ngan landasan kan )..kalau muka tu takyah cakap la..kalah dayang atau nurul si janda ajai tu..bedak aku rasa sekali pakai mau separuh botol..takpun kalau bedak compact sekali pakai dah boleh nampak besi kat tengah bedak tu..aku tengok sekarang nie makin menjadi2 koloni diorang nie, makin bertambah plak..yang aku pelik nya tak kan sorang pn dari mak bapak diorang tak tegur, marah atau perasan ngan sikap diorang nie..cuba korang fikir..apa yang diorang boleh buat di masa hadapan kalau berterusan camnie selain dari lari pecut dek di kejar JAIP belakang lorong..tak de sepicing pun niat aku nak hina, kutuk.or etc ngan diorang nie tapi macam mana plak ngan kaum wanita yang akan berperang sesama sendiri gara2 terpaksa poligami ( berkongsi laki...eee xnk aku )..nie semua disebabkan kepupusan kaum lelaki yang tulen..aku harap jodoh aku pada masa akan datang lelaki tulen yang gagah perkasa lagi ber 6 pad hahahahahaha..........mmg puakeeeeeeee

5 comments:

kitatauke said...

puake???macam penah dengar je....

darlia said...

merangkap student ko gak hahahaha

Aleyde said...

"....apa yang diorang boleh buat di masa hadapan kalau berterusan camnie..." cube ko tanye diorunk....haha...ajak diorunk lalu kat landasan yg ayah ko bine tu...oraiiiiiit???

kitatauke said...

ehhh...aku tak terlibat...ko jekk...:)

darlia said...

lanadasan bapak aku tu utk below 1 ton jer..diorang terang2 tlebey sudahhh hahaha tak baik nya la aku kan