labeless

Friday, April 16, 2010

my 1st time

kali pertama @ pertama kali ????? mana-mana pun boleh kot..
  • masuk sekolah ?
  • couple ?
  • kene marah ?
  • kantoi ?
  • period ? banyak yang nak di kisah kan dalam my 1st time..
arini 17 April 2010...for the first time aku menulis di blog aku sendiri..ni galakan, birahan, miangan,dan seangkatan dengannya dari my own manager..bukan ape..aku rase my manager malas nak melayan setiap huruf, nombor, abjad, sukukata mahupun peribahasa dari aku setiap kali jumpa..for the first time gak, cuba korang tolong bayangkan~~~~~ kat tempat keje aku nie cume ade 2 org staff termasuk aku plak tu..dah la seminggu 3 kali je dapat bersua muka..so, banyakla menda yang nak aku cerita dan luahkan (kalau rase nak meningal cubelah luah perasaan..dah kawen dowh ).ye...amat bosan...ape lagi yang aku boleh buat selain dari menekan dan meraba keypad ngan jemariku yang hampir keletu..dari satu page ke page lain semua aku teroka..sampai dah terganjak latitud mata aku.. kalau la aku serajin nie dulu mesti tak kantoi spm aku hahaha..tapi mulai detik ini rutin hidupku bakal terpesong skit ( bukan aqidah la..aku grad sekolah agama gak.. ) untuk pertama kali aku rase banyak sangat nak kongsikan pengalaman dan kenangan sepanjang 25 tahun hidup nie..jom....


2 comments:

wan safie said...

kongsi la lagi...yang banyak2 tu

darlia said...

relax dlu bro..