labeless

Thursday, April 29, 2010

mak aiiiiiiiii~~~~

Arini aku off 3 ari...pergghhhh best gila babas siot..leh bangun tengahari di hujung bulan ini..saat yang aku idam2 kan..tapi kul 6.45 memang wajib bangun la coz aku dapat cuti dari company berbayar but not from my family bisnes..dalam famili bisnes plak aku jadi driver adik aku g ngantar dan menjemput dari sekolah..hahaha benci aku!!!yang aku nak kongsi cerita pasal pagi tadi..sedang aku enak bergolek di atas tilam yang bukan berjenama VONO, tiba2 aku terdengar dari lubang radio tentang blogger dapat 4 jutaaaa!!! mak aiiiii...memang otai la mamat or minah tue ( coz aku tak dengar plak laki atau pempuan )..aku tak impikan sampai 4 juta pun, dapat 4 ribu pun jadi la kurang2 nya leh aku langsaikan jentera CCN 9258 ( bak kata manager aku tadi  huhu )..perghh kalau laki memang slumber je kawin 4 terus pastu bagi setiap bini BMW ok tak hahahaha...
tapi sebenarnya.....
tu suma propaganda dunia politik...ahh...persetankan mereka..aku tak mau tau pasal politik sekarang!!!!!!

No comments: