labeless

Sunday, May 9, 2010

tahniah la plak~~~

Cuba korang teka...apa yang sedang di lafazkan aku time nie????

Aku teringat plak masa aku konvo dolu2..bangga nya nak naik atas stage terima scroll..( diploma je pun hahaha )..seminggu sebelum tu pun dah berdebar2 nak naik stage ( ala2 menang anugerah gitu )..klau baju ngan tudung tu tak payah cakap la..pas iron pun iron lagi..( jubah n scarf sewa je pun )..punya la selok org kata ( teragak2 gak aku nak tulis camtu hehe )..hari2 dok belek depan cermin la orang kata..2 ari sebelum tu plak lepak kat umah member ramai2..kalau dah ramai2 tu apa lagi..macam2 la gelagat ala2 tak tercapai di akal mu yang wat kami pecah perot ada pada malam tu..esoknya plak stay di Bangi coz konvo kat Dewan Rafflesia. Institut Latihan KWSP ( ESSET )..sumpah aku memang tak ingat nama tempat nie sebenarnya..naseb baik ada tertera di gambar nih..malam nie aku ngan famili check in sebilik je..borak + lepak sampai kul 2 3 pagi..pagi esoknya nak kene bangun kul 6 bersiap untuk ke hall depan hotel tu..ngantok gila yang aku ingat time nie..tapi cover jela hehe..awal2 lagi kene Q ikut course..mata ngantok..so membontot orang jela..nak di pendek kan cerita, sampai turn aku naik atas stage, aku ber catwalk ala2 Americans next top model..sampai je betul2 kat depan purple uncle tu dengan slumber gaga nya aku terucap tahniah..huhuhu aku nak cover balik nak ucap terima kasih tapi tak sempat dah coz dah sampai turn orang lain nak naik stage huahuahua...padahal sebelum tu lec2 aku dah banyak kali pesan jangan lupa ucap terima kasih..harap dia tak cam aku hehehe..

5 comments:

mael said...

knp x ckp je tahniah sbb bg aku sijil...hahaha

nabn said...

baguslah tak cakap tertima kasih...cz masa konvo aku cakap terima kasih..pas tu gambar konvo tak cantik je cz mcm tgh borak2...

kitatauke said...

mesti ko nak cepat mase ni...sbb ko nak memerut....kan????

darlia said...

nurul : ko nie kene amik video bru ok hahaha
bos : aku igt tilam je time tu
malaylifestyle : hahaha sepatah yg tu pun leh tsasul lg nk ckp byk huahua

kitatauke said...

hahahha...kan betol aku kate...kl tak..takkan ko delete komen aku...huhuuh