labeless

Tuesday, May 11, 2010

salah saper????

Arini ade sorang users datang guna pc..budak pon lagi..dalam darjah 2 3 cam tu la..coz tak ada ic lagi.. aku nampak dia nie macam gelisah je duduk kat pc tu..selang 2 kali kelip mata je ushar aku..nak kata dia nak ngorat aku memang tak heran la kan huahuahua..aku pun ushar la pc dia dari counter nie..perghhhh terperanjat aku dow..dia bukak laman sesawang culah..siot nya budak nie..kalau ikot kan memang la kat sini dah block tapi korang fikirlah..belum khatan ( aku rasa la ) lagi dah pandai cari sumber2 culah camtu..tu baru darjah 2 3..kalau dah tingkatan 2 3 confirm habis anak2 dara ( agaknya ) kawasan nie dia rogol..nie bukan baru sekali dua tapi dah banyak kali kantoi ngan aku..selama nie aku fikir cara cam mana la nak tegur dia nie..tapi arini aku betul2 geram..nak marah lebih2 kang malu plak dia...bila aku diam nie la jadinya..korang ada idea tak cam mana nak tegur budak2 camnie???

7 comments:

mael said...

salah pihak pengurusan...haha

darlia said...

hoho aku dah usaha mcm2 cara dh

mael said...

klu aku...aku akn ckp no komen...

Unknown said...

marah jer... xpun jgn bg guna trus...

darlia said...

budak besor tu nk mrh cmne..kang terkesok hati plak

Matt said...

sabar je la huhu...hmm blog ni pasti lebih ceria dengan shoutbox ;)

darlia said...

x expert lg la matt
leh tlg ajar huhuhuhu