labeless

Friday, May 21, 2010

mari la mari~~~pergi mengundi~~~~~

..kali nie aku nak kisah kan tentang perayaan mengundi pada tahun 2008..di mana nie la tahun pertama bagi  koloni 1985 untuk keluar mengundi..cam aku nie biasa la excited sikit..masa tu aku kerja ngan kontraktor DBKL di Pasir Mas..hahahahah nama pun DBKL mestilah kat KL dol..kawan aku kata dia nak balik mengundi sebab dapat duit..siap ajak balik sama lagi..aku pun beria gak la aply cuti 2 ari..petang tu gak balik..walaupun jam bukan jenama TAG HEUER aku nie menunjukkan jam 9 p.m tapi memang terang benderang sepanjang perjalanan coz penuh ngan bulan2 dan dacing.. 
 
rasa cam festival poster plak.. sampai umah lewat malam..pagi esoknya ngan semangat waja turbo nya aku bangun awal nak pergi menunaikan kewajipan sebagai rakyat..sampai kat tempat mengundi kan ada SPR..aku tengok orang ramai jenguk sana aku pun sama geli la..cek dan cek dan cek sekian kalinya nama aku tak ada..nie bermakna aku belum berdaftar ngan SPR dan jugak bererti aku TAK LAYAK mengundi......sampai hati diorang permainkan perasaan aku yang serba naif nie!!!!!!
pic xleh besar nti jd isu politik hehehe

No comments: