labeless

Friday, May 28, 2010

kene bayarrr?????

Malam tadi mak sdara aku datang dari Kuantan nak menjemput kami sekuarga ke majlis perkahwinan anaknya di Kelantan sana nu..tak ada apa yang menarik sangat pun dalam agenda nya..dalam hati aku nie dah bergedik2 seronok dapat pergi berjalan di Klate nung..tapi agak tersembur gak la air teh lipton 20 uncang yang baru aku beli kat kontan perit..ada ke nak g kenduri kene bayar???hmmm terfikir gak kami sekuarga secara beregu..mau tak nya dah la kene bayar plak tu 10 hengget se kepala..tu pun tak tahu la dia kira ikot kepala yang mana..aku ada pala hotak ngan pala lutot jela hahaha..baik aku g keje dari join diorang yang ntah pape tu..tapi tak nak jadi anak sedara yang derhaka..aku senyum je la..

2 comments:

nina ASTAKONA said...

xphm la...kne byar ape???

darlia said...

pihak pmpuan dr klantan mtk 10 hengget se kpale..x ke plik