labeless

Friday, May 14, 2010

arghhhhhhhhh + glup = perghhhh~~~

Hahahaha this time aku nak gelak sampai abis taip..mau taknya..arini aku teringat plak pasal insiden yang agak memalukan kat sebuah bank sekitar bandar Kuantan ( merah vs kuning ) yang membabitkan aku sebagai watak utama ( bukan heroin )..watak pembantu plak staff kat bank tu la ( wanita India )..yang sebetulnya aku nak kuarkan duit gaji dari atm machine bank tu tapi setelah berbelas kali mencuba ternyata aku tak ingat no pin..betol2 haramj je rasa time nie..dah la ramai yang Q belakang aku..wat muka cam siot je..tapi aku peduli apa..aku pun Q gak dan yang penting tak ada pun signboard atau notis " 2 minit sorang je boleh guna mesin nie " bertepek kat dinding atau mesin nie..aku pun wat muka slumber gagaga jela..tapi terbukti ngan sahihnya yang aku betol2 tak ada idea dah nak reka no pin nie..nak keluarkan dari kaunter tapi buku bank plak tak bawak..so balik je la ngan perasaan kecewa dan bengang tahap cipan yang teramat...

    2 comments:

    Teruskan Berjalan said...

    aq da psan sllu,egt nu pin 2x klu nk g cock duit...

    darlia said...

    new acc..byk2 jd poneng palo den