labeless

Sunday, May 2, 2010

murah dowh~~~

Semalam aku ke bandar Kuantan  bersama 2 orang teman rapat ku..emm lama rasanya tak spending time ngan diorang..maklum la masing2 jauh..aku nie ngan tahap confident yang tinggi ajak la diorang bazir kan masa di sana..ingat nak g bayar installment CCN 9258..tapi kedai plak tutup..so kitorang sepakat la nak pergi makan tengahari coz perot dah bercrottt crottttt..pas puas pikir port nak melantak atau bahasa kampung mentekedarah kat mana aku teringat la satu kedai yang kitorang pernah g sebelum nie..kedai nie tak la besar mana tapi makanan dia memang kampung dan sedap dan ( lagi sekali dan, tak pas BM ke aku nie ) yang paling penting murah huahuahua..first time aku g kedai nie 3 orang gak..makan nasi campur ngan 2 3 jenis lauk sorang sekali semua air total semua 9 hengget..aku ingat akak tu salah kira..terkedu gak aku..tapi aku wat tak tahu jela dan bayar ( saja wat wedap padahal kawan aku yang bayar hahaha )..dalam kereta kitorang isukan hal nie..masing2 bagi pendapat akak tu salah kira kot..tapi kitorang plak masing2 taknak bukak mulut ( jahatnya la kitorang )..selang a few month kitorang g lagi ke kedai tu ( saja skip lama skit nak bagi akak tu lupa kat muka aku )..dengan kuantiti dan menu hampir sama gak kami di kenakan 9 hengget gak..tapi kali nie aku bagitahu dia menu2 yang kami ambik (dah insaf huhuhu )..tapi dia still gak kata 9 hengget..baru kami tahu kedai nie memang murah gila..aku pun wat muka slumber jela bayar sambil mengucapkan terima kasih..arap2 tuan kedai nie di murahkan rezeki~~~amin...blurpp...kenyang bangat....

2 comments:

kitatauke said...

rancangan warung kite ke ni????

darlia said...

haha lbey kurang la..time ujung bulan g r kdai nie