labeless

Friday, May 14, 2010

aku tak bersalah!!!


hohoho korang mesti terkejut kan ngan title kat atas tu..bukan apa pun..nie juz untuk kesedaran sivik je..aku nie dari kecik kakak aku pesan jangan buang sampah dari tingkap kenderaan, kumpul dalam plastik simpan dalam kereta dulu sebelum buang kat tong sampah..sebab tu aku tak tergolong dalam kelompok tu..kalau la korang pun ada kakak cam aku confirm bersih sepanjang jalan hehehe...tapi ironinya kakak aku nie, bila dah simpan dalam kereta dia plak akan terlupa pastu kereta pun dah sama bau je ngan tong sampah hahahaha

4 comments:

Teruskan Berjalan said...

kakak ko sme cm aq r
PEMBERSIH...
haha

darlia said...

lol aku igt ko sampah masyarakat huahuahuahua

Unknown said...

"..kalau la korang pun ada kakak cam aku confirm bersih sepanjang jalan hehehe...tapi ironinya " kalu ade plak yang mcm empunya blog nie x jd bersih jgk... hahaha...

darlia said...

huahua kuang ajinomoto pny abg