labeless

Friday, May 28, 2010

kita taknak tau~~~~

hohoho arini aku semangat gila nak update blog dan berwalking2 surrounding blogggg!!!
dengan mendabik dada aku mula berblogging..aku berkomen2 ngan blogger lain..tak lupa juga menjenguk ke shoutbox mereka..bukan itu saja...malah aku dengan rela hati ingin mengeratkan lagi silaturahim pabila menjadi followers mereka..makin galak aku tika itu..makin scroll down makin banyak blog2 yang agak asing pada pandangan aku..pelik dan agak cuak disitu aku bermonolog di dalam hati " ramai bebenor blogger follow aku " dan apabila aku nak melihat jumlah pengikut ku aku tersentak bagaikan terkena renjatan 340 walt..mau taknya tiba2 plak terpampang nama " KITA TAU KE ?? " kat celahan dashboard tu..hohohoho..tanpa di sedari aku dah wat amalan jariah pabila tolong mengupdate blog musuh aku di situ!!!!!!hahaha pehal plak kuar nama ko nie??????

Kita Tau Ke??              VS          3dlady

No comments: