labeless

Friday, May 14, 2010

arghhhhhhhhh + glup = perghhhh ( the day after that day )

Berpantang ajal sebelum bertempur ( betul ke ayat nie ) tu la gambaran yang aku nak aku sambungkan dari kisah pertama aku tu..Keesokannya plak, aku datang lagi kat bank tu..kali nie aku bawak buku bank..dari malam tadi dah standby taruk dalam handbag bukan jenama GUCCI ku takut lupa..dengan semangat ala2 pulut pengantin aku bercatwalk menuju ke kaunter bank untuk bertentang 4 mata ( beliau adalah watak pembantu )..sampai kat kaunter aku pun wat muka agak serius dan bagitahu naku keluarkan duit coz tak ingat no pin..dia pun mintak buku bank aku..dia tanya " nak keluarkan berapa Cik ?"dengan nada agak bongkak aku jawab " saya nak keluarkan seribu je "...dia pun mengetek2 la keyboard kat pc dia tuh...aku tengok keliling takut2 aku nie sedang di perhatikan oleh orang ramai yang berada dalam bank tika itu hahahaha..tiba2 aku rasa jantung cam tercabut dari tangkai lalu tegugur di celahan usus hingga memercik darah ke muka aku, bila staff bank tu kata " Cik, dalam akaun cik cuma ada DOBLAS HENGGET je..saya dah double check tapi memang ada DOBLAS HENGGET je dan jumlah tu tak boleh di keluarkan "..aku rasa cam nak sembam je muka aku kat atas meja dia untuk elak muka aku di cam..hukhukhuk malu yang teramat..aku pun dengan langkah yang longlai ( cam kalah judi ) keluar dari bank tu terus masuk dalam kereta tanpa menoleh kiri dan kanan..rupa2nya gaji aku masuk ikot bank lain ( merah vs putih )...sumpah aku tak nak pergi bank kat situ 3 bulan ( agak2 cukup tak 3 bulan nak sorok muka )...huahuahua jatuh maruah aku!!!!!!!!!!!

6 comments:

mael said...

baek letupkan je bank tu...
klu x tau nk letupkan bkak blog KITA TAU KE?

darlia said...

hahaha tu mmg ketua lanun

Teruskan Berjalan said...

sian ko...
2 jek aq mmpu ckp...
haha..

darlia said...

akhirnya ade gak org siankan aku

Aleyde said...

tu la...len kali jgn wat muke berlagak...buat muke suci...haha

darlia said...

x suci lg ke aku nie