labeless

Friday, August 20, 2010

menu hari ke 8 berpuasa

kali pertama  aku makan telor itik masa kakak aku mula2 kawen n tinggal ngan mentua die..aku pernah tumpang tido sane mase mak aku g terengganu..balik sekolah aku wat cam umah sendiri cari nasik kat dapor..tok ( mak mentua kakak aku ) dah siap masak sebelum ke kebun..yeahaa telor masak lemak cili api beb...
telor itik masak lemak cili api
 
time lunch break kakak aku balik umah..kitorang makan same..aku pelik kenapa die makan ngan kicap je tak amik lauk..die senyum je..pas aku abis makan baru die gtaw yg tu telor itik..bukan ape dulu aku geli telor itik sebab nenek aku bela itik kat kg..itik tu kotor dan minum air car ( air kotor dari sinki )..iyelkkk..
nie rupe itik kg..aku geli tgk yg merah kat paruh die tu
 
tapi bila di fikirkan aku dah tambah nasik 2 pinggan..aku wat slumber jela..sedap kottttttttt hehehehe

aku terpedaya ngan kesucian luaran mu
nota kaki : nie la menu kami hehe..telor itik boleh didapati dari kak ani jkkk hehehe ( promote skit )

No comments: