labeless

Tuesday, August 10, 2010

durian oh durian

 skang nie musim buah2an kat kg aku..( mane aku taw kat kg korang )..mak aku pgl musim buah kayu..bahasa org kg..kt umah aku nie mmg famous ames la ngan

nie bukan tgn aku

buah durian gred A yg bapak aku sndri klasifikasikan tanpa persetujuan dr mne2 bdn berkanun..isi buah dia ( durian la k ) mmg mantoop la..tiap kali musim buah je mesti ade org dtg nk bli tp bapak aku x penah jual pun..sedekah sbijik 2 bg org rasa je....yg aku nak citekan nie hal bapak aku tebang cantas  dahan pokok durian yang mne buah2 dah besar bersenggayut ( arap btol la pkataan nie ) kat dahan2..
nie bkn bapak aku

em mmg org tgk pn agak plik la ngan pangai ayah aku arinie..klau di ikotkan mmg la syg kan buah tu cam wat punah je..tp sbnarnya di sebabkan buah durian yg gedabak2 tu dh mula luruh ( a.k.a gugur ) abis atap genting kat dapor umah baru bapak aku pecah..so terpaksa la tebang skit dahan dia..so skang dah tak meriah sgt la buah kat pokok durian tu.. huhu klau korang nak taw bapak aku mmg syg gila ngan pokok nie..buah durian tu cam emas je  bg die..hohohoho btol nie taw...

2 comments:

Unknown said...

bangom la gbt tu..haha

darlia said...

haha igt nk cri pmpuan tp xde..klaux leh tagged mu