labeless

Wednesday, August 11, 2010

menu 1st day puasa

ok2..aku takkan letak gambar kat entry nie coz aku sendiri pun tak sanggup nak tengok..so aku akan ceritakan je la ek wat kongsi2 idea ngan korang yang kehabisan idea untuk mereka2 menu berbuka @ sahur ( eleh padahal korang panaskan lauk berbuka je utk sahur kan ????? )..ok smalam aku ke pasar tani dan bazar ramadhan kat Bandar Dara Chini..sangat la havoc dan sesak..jam 5 petang pun dah banyak bekas yg kosong atas meja peniaga..so aku beli lauk mentah jela..nie la menu nya..malas nak cite panjang...

daging goreng berlada

sup tulang
gulai ikan kerisi


ikan cencaru panggang

 pastu tambah plak yang kat bawah nie..perghhhh mmg nikmat
air tebu
nota kaki : ok so utk next day punye menu berbuke pose aku akan update esok ok..slamat berteliur hahahahaha

No comments: