labeless

Tuesday, June 8, 2010

abah...nak lagi!!!!!!

hoho aritu abah aku belanja kami makan besar kat Tanjung Lumpur ( kalau bapak bayar tu kira belanja ke memang tanggungjawab dia ek )..semua kuarga aku g kecuali abang aku di KL lumpor nun..( yang dahagakan belanjaan bapak ku selama ni )..masing2 order ikot selera
..antara menu yang terhidang ialah ikan kerapu stim, ikan pari bakar petai, ikan aji2 sweet sour, ketam masak steam, udang dan sotong celup tepung, kerang bakar, kailan ikan masin dan air buah2an..



makan tak pandang kiri kanan dah time nie....
aku tak makan nasik coz memang spent untuk meratah lauk pauk je hehehe main kelat skit..



kakak aku slumber je bantai 2 gelas besar jus oren n tembikai..
adik aku plak slumber je mintak jus tisu

so korang tengok la hasilnya..
memang licin la abis sume abah aku clearkan..
cam alam flora je aku rasa abah aku nie...

No comments: